poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Wywiad na temat aspektów prawnych umów kredytowych

Zapraszam do wysłuchania wywiadu, którego miałem przyjemność udzielić Panu Jackowi Lempartowi, zajmującemu się rynkami kapitałowymi. Tym razem w formie audio. Dwie godziny czterdzieści minut.



Gospodarz wywiadu jest przede wszystkim informatykiem, dopiero później finansistą (konkretnie traderem) - prawdopodobnie dlatego tak fajnie nam się rozmawiało. Muszę powiedzieć zresztą, że lista pytań przygotowana przez gospodarza wskazywała na jego głębokie zrozumienie tematu - między innymi dlatego zdecydowałem się udzielić wywiadu. Wszak do tej pory tego nie robiłem.

Oczywiście, jak to mam w zwyczaju, strasznie się rozgadałem; nie pozwalając za bardzo gospodarzowi mi przerywać, ale pomimo to wyszło bardzo ciekawie. Zajęło nam to prawie trzy godziny. Długo, ale warto było rozmawiać i ufam, że warto wsłuchać się w ten wywiad.

Poniżej udostępniam wersję online, jednak wygodniej jest słuchać przez platformę podcastową. 





Materiał w wielu formatach (mp3, ios, android, youtube) dostępny jest pod adresem: https://systemtrader.pl/st-015-panstwo-prawa-czy-panstwo-prawnikow-ryszard-styczynski-wyjasnia-problem-tak-zwanych-kredytow-frankowych/ 

Zachęcam do słuchania na raty, ponieważ wypowiedź trwa prawie trzy godziny. A to dopiero początek. Prawdopodobnie nagramy jeszcze kolejne sesje. Stay tuned!


###


ZastrzeżenieNie jestem w żaden sposób związany biznesowo z sytemtrader.pl, nie rekomenduję jakichkolwiek usług czy też produktów oferowanych przez ten serwis. Wywiad nie zawiera lokowania produktów czy też usług. Wywiad ma wartość czysto poznawczą i został zbudowany z pytań przygotowanych przez Pana Jacka Lemparta, oraz moich wypowiedzi, które nie zostały w jakikolwiek sposób wcześniej ustalone. Wywiad nie był także auoryzowany anie jakokolwiek przeze mnie modyfikowany. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz